10
клас
Українська
мова
№з/п
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
1.
|
Морфологічні
норми. Морфологічні засоби виразності. Граматичні категорії, граматичні
значення і граматичні форми. Основні способи вираження граматичних значень.
|
Опрацювати ст. 138 – 139, виконати вправи 387 (усно),
391(письмово)
|
2.
|
Основні поняття
морфології. Словозміна. Парадигма. Словоформа. Повнозначні та службові
частини мови. Вигуки і модальні слова. Взаємоперехід частин мови.
|
Виписати
визначення до зошитів (ст.138 - 139);
Опрацювати ст.
140 – 141, виконати вправу 397.
|
3.
|
З історії
вивчення частин мови. Складні випадки правопису різних частин мови.
|
Пригадати складні випадки правопису різних частин мови
вам допоможуть відео:
|
4.
|
Іменник як
частина мови. Лексико – граматичні розряди іменників. Граматичні категорії
іменника. Категорія числа, її значення та граматичні засоби вираження.
|
Опрацювати ст. 141 – 142 підручника;
Виконати вправу 402.
Краще зрозуміти тему допоможе відео
|
5.
|
Особливості роду іменників – назв осіб за
професією.
|
Опрацювати ст. 143п підручника, виконати вправи 404 –
407 (вони невеликі)
|
6.
|
Відмінювання іменників. Форми іменників орудного і місцевого відмінків з прийменниками на
позначення руху у просторі. Називний відмінок іменників із сполучниками як,
мов, неначе, мов. Відмінювання іменників ІІ відміни. Родовий відмінок
іменників ІІ відміни.
|
Опрацювати ст.
146 – 148 підручника, виконати вправи 420, 426
|
7.
|
Стилістичні
особливості іменників середнього і спільного роду. Стилістичні особливості
форм числа іменників.
|
Опрацювати ст.
145підручника, виконати вправи 413, 414.
|
8.
|
Написання і
відмінювання власних особових назв, складних слів, прізвищ,імен та по
батькові. Стилістичне використання кличного відмінка іменників
|
Виконати вправу
422, 423.
|
10
клас
Українська література
№з/п
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
1.
|
Новела «Момент»
В.Винниченка. Поєднання в новелі реалістичного змалювання дійсності та
філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить – частинка
вічності тощо)
|
Опрацювати ст. 202 – 203 підручника;
Прочитати твір (хто ще не прочитав)))
випишіть художні засоби з новели.
Фільм – екранізацію можна подивитися тут
Фільм про В.Винниченка (цікавезний!!!!!)
|
2.
|
Образ панни в
новелі В.Винниченка «Момент» - утілення ідеї вічної жіночності, краси.
Імпресіонізм новели «Момент»
|
1)
Виписати цитати
до образу Мусі, скласти інформаційне гроно для характеристики цього образу;
2)
Повторити риси
імпресіонізму на ст. 121 – 123 підручника і виконати наступне:
-
Випишіть у зошит
уривки з новели «Момент», у яких описано пейзаж, зафарбуйте виписані вами
рядки олівцями, добираючи кольори відповідно до барв, які виникають увашій
уяві під час читання. Проаналізуйте кольорову палітру і зробіть висновок;
-
Знайдіть у новелі
«Момент» імпресіоністичні образи і випишіть їх у зошит. Будьте уважні в процесі читання!!!
|
3.
|
Альманах «З – над
хмар і з долин», угруповання «Молода муза»
Життєвий і
творчий шлях Лесі Українки. Драматична спадщина.
|
Опрацювати ст. 205- 212 підручника;
Скласти хронологічну таблицю життя і творчості Лесі
Українки.
Фільм про Лесю Українку (після перегляду по – іншому
побачите цю письменницю!!!)
|
4.
|
Збірка поезій
Лесі Українки «На крилах пісень». Неоромантизм як основа естетичної позиції
Лесі Українки.
«Contra spem spero!» - світоглядна
декларація сильної, вольової осбистості.
|
Опрацювати ст. 212 – 214 підручника,
Вивчити вірш «Contra spem spero!» напам’ять,
виписати художні засоби;
Виконати тестові завдання 1 – 2 на ст. 227- 228.
Зразок декламування поезії
|
Інформація про навчання з використанням дистанційних
технологій під час карантину
з 06.04.2020 по 24.04.2020р
для учнів 10 класу Сілецької ЗШ І-ІІІ ст. ім. Івана
Климіва-Легенди
згідно робочого навчального плану закладу
для виконання
навчальних програм 10 класу у 2019-2020
н.р.
Предмет
|
Дата
|
Тема
уроку
|
Примітки
|
Українська
мова
|
06.04
|
Прикметник як частина мови. Лексико –
граматичні розряди прикметників. Перехід відносних прикметників у якісні,
присвійних – у якісні і відносні.
|
Прикметник як частина мови. Лексико – граматичні розряди
прикметників. Перехід відносних прикметників у якісні, присвійних – у якісні
і відносні.
Опрацювати ст. 150 - 155 Виконати вправу 433 (ст 153; друге завдання у вправі перевірити за допомогою QR- коду); вправу 436 (ст.155)
https://www.youtube.com/watch?v=J_LKCVerZic
|
08.04
|
Ступені порівняння якісних
прикметників, їх творення. Зміни приголосних при творенні ступенів
порівняння. Повні і короткі форми прикметників.
|
опрацювати ст.
154 - 155,
виконати вправи 436. |
|
08.04
|
Творення відносних і присвійних
прикметників. Відмінювання прикметників.
|
опрацювати ст.
158 - 160;
виконати вправи 451,453 |
|
09.04
|
Стилістичне використання якісних,
відносних, присвійних прикметників.
|
||
13.04
|
Займенник як частина мови. Розряди
займенників за значенням, їх характеристика.
|
Опрацювати ст..
161 -163 підручника;
Виконати вправи458,
464
|
|
15.04
|
Групи займенників.
|
Повторити ст. 161 - 163.
|
|
15.04
|
Відмінювання займенників. Явище
прономілізації. Перехід займенників в інші частини мови.
|
Опрацювати ст. 164 - 165
Виконати вправу 461 (усно),462, 468. |
|
22.04
|
Правопис займенників. Стилістичні
функції займенників.
|
Опрацювати ст. 164 - 165;
|
|
22.04
|
Числівник як частина мови. Формування
числівника як частини мови.
|
Опрацювати ст. 166 - 167;
виконати вправу 471. |
|
23.04
|
Розряди числівника за знаенням, їх
характеристика
|
Опрацювати ст. 169;
виконати вправу 478, 479. |
|
Українська
література
|
07.04
|
Призначення поета і поезії , мужність
ліричної героїні, автобіографічні мотиви у поезії Лесі Українки «Слово, чому
ти не твердая криця…»
|
|
10.04
|
Леся Українка, «Мріє, не зрадь» -
відданість своїм мріям та наполегливе ставлення до мети. Повінь людських
почуттів у поезії «Стояла я і слухала весну…»
|
Вправа "Художні засоби"
https://learningapps.org/display?v=px94w8h2t20 |
|
14.04
|
Урок виразного читання поезій Лесі
Українки
|
||
24.04
|
Драма – феєрія Лесі Українки «Лісова
пісня». Фольклорно – міфологічна основа. Символічність образів Мавки і дядька
Лева – уособлення духовності і краси.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар