Translate

Дистанційне навчання 10 клас


10  клас
Українська мова
№з/п
Тема
Домашнє завдання
1.
Морфологічні норми. Морфологічні засоби виразності. Граматичні категорії, граматичні значення і граматичні форми. Основні способи вираження граматичних значень.
Опрацювати ст. 138 – 139, виконати вправи 387 (усно), 391(письмово)
2.
Основні поняття морфології. Словозміна. Парадигма. Словоформа. Повнозначні та службові частини мови. Вигуки і модальні слова. Взаємоперехід частин мови.
Виписати визначення до зошитів (ст.138 - 139);
Опрацювати ст. 140 – 141, виконати вправу 397.
3.
З історії вивчення частин мови. Складні випадки правопису різних частин мови.
Пригадати складні випадки правопису різних частин мови вам допоможуть відео:
4.
Іменник як частина мови. Лексико – граматичні розряди іменників. Граматичні категорії іменника. Категорія числа, її значення та граматичні засоби вираження.
Опрацювати ст. 141 – 142 підручника;
Виконати вправу 402.
Краще зрозуміти тему допоможе відео
5.
 Особливості роду іменників – назв осіб за професією.
Опрацювати ст. 143п підручника, виконати вправи 404 – 407 (вони невеликі)

6.
Відмінювання іменників. Форми іменників орудного і місцевого відмінків з прийменниками на позначення руху у просторі. Називний відмінок іменників із сполучниками як, мов, неначе, мов. Відмінювання іменників ІІ відміни. Родовий відмінок іменників ІІ відміни.
Опрацювати ст. 146 – 148 підручника, виконати вправи 420, 426
7.
Стилістичні особливості іменників середнього і спільного роду. Стилістичні особливості форм числа іменників.
Опрацювати ст. 145підручника, виконати вправи 413, 414.
8.
Написання і відмінювання власних особових назв, складних слів, прізвищ,імен та по батькові. Стилістичне використання кличного відмінка іменників
Виконати вправу 422, 423.
10 клас
Українська література
№з/п
Тема
Домашнє завдання
1.
Новела «Момент» В.Винниченка. Поєднання в новелі реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить – частинка вічності тощо)
Опрацювати ст. 202 – 203 підручника;
Прочитати твір (хто ще не прочитав)))
випишіть художні засоби з новели.


Фільм – екранізацію можна подивитися тут



Фільм про В.Винниченка (цікавезний!!!!!)




2.
Образ панни в новелі В.Винниченка «Момент» - утілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм новели «Момент»
1)    Виписати цитати до образу Мусі, скласти інформаційне гроно для характеристики цього образу;
2)    Повторити риси імпресіонізму на ст. 121 – 123 підручника і виконати наступне:
-         Випишіть у зошит уривки з новели «Момент», у яких описано пейзаж, зафарбуйте виписані вами рядки олівцями, добираючи кольори відповідно до барв, які виникають увашій уяві під час читання. Проаналізуйте кольорову палітру і зробіть висновок;
-         Знайдіть у новелі «Момент» імпресіоністичні образи і випишіть їх у зошит.  Будьте уважні в процесі читання!!!
3.
Альманах «З – над хмар і  з  долин», угруповання «Молода муза»
Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Драматична спадщина.
Опрацювати ст. 205- 212 підручника;
Скласти хронологічну таблицю життя і творчості Лесі Українки.


Фільм про Лесю Українку (після перегляду по – іншому побачите цю письменницю!!!)
4.
Збірка поезій Лесі Українки «На крилах пісень». Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки.
«Contra spem spero!» - світоглядна декларація  сильної, вольової осбистості.
Опрацювати ст. 212 – 214 підручника,
Вивчити вірш «Contra spem spero  напам’ять, виписати художні засоби;
Виконати тестові завдання 1 – 2 на ст. 227- 228.


Зразок декламування поезії

Інформація про навчання з використанням дистанційних технологій під час карантину
з 06.04.2020 по 24.04.2020р
для учнів 10 класу Сілецької ЗШ І-ІІІ ст. ім. Івана Климіва-Легенди
згідно робочого навчального плану закладу
 для виконання навчальних програм 10 класу  у 2019-2020 н.р.

Предмет
Дата
Тема уроку
Примітки
Українська мова
06.04
Прикметник як частина мови. Лексико – граматичні розряди прикметників. Перехід відносних прикметників у якісні, присвійних – у якісні і відносні.
Прикметник як частина мови. Лексико – граматичні розряди прикметників. Перехід відносних прикметників у якісні, присвійних – у якісні і відносні.
Опрацювати ст. 150 - 155
Виконати вправу 433 (ст 153; друге завдання у вправі перевірити за допомогою QR- коду);
вправу 436 (ст.155)

https://www.youtube.com/watch?v=J_LKCVerZic

08.04
Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення. Зміни приголосних при творенні ступенів порівняння. Повні і короткі форми прикметників.
опрацювати ст. 154 - 155,
виконати вправи 436.

08.04
Творення відносних і присвійних прикметників. Відмінювання прикметників.
опрацювати ст. 158 - 160;
виконати вправи 451,453

09.04
Стилістичне використання якісних, відносних, присвійних прикметників.


13.04
Займенник як частина мови. Розряди займенників за значенням, їх характеристика.
Опрацювати ст.. 161 -163 підручника;

Виконати вправи458, 464

15.04
Групи займенників.
Повторити  ст. 161 - 163.


15.04
Відмінювання займенників. Явище прономілізації. Перехід займенників в інші частини мови.
Опрацювати ст. 164 - 165
Виконати вправу 461 (усно),462, 468.

22.04
Правопис займенників. Стилістичні функції займенників.
Опрацювати ст. 164 - 165;


22.04
Числівник як частина мови. Формування числівника як частини мови.
Опрацювати ст. 166 - 167;
виконати вправу 471.

23.04
Розряди числівника за знаенням, їх характеристика
Опрацювати ст. 169;
виконати вправу 478, 479.
Українська література
07.04
Призначення поета і поезії , мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви у поезії Лесі Українки «Слово, чому ти не твердая криця…»


10.04
Леся Українка, «Мріє, не зрадь» - відданість своїм мріям та наполегливе ставлення до мети. Повінь людських почуттів у поезії «Стояла я і слухала весну…»
Вправа "Художні засоби"
https://learningapps.org/display?v=px94w8h2t20

14.04
Урок виразного читання поезій Лесі Українки


24.04
Драма – феєрія Лесі Українки «Лісова пісня». Фольклорно – міфологічна основа. Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси.








Немає коментарів:

Дописати коментар