7
клас
Українська
мова
№з/п
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
1.
|
Портретний нарис
у публіцистичному стилі
|
Опрацювати
матеріал на с. 233 – 236 підручника, виконати вправу 623 (с.235)
|
2.
|
Літери н, та нн у
прислівниках
|
Опрацювати
правила на ст.130; виконати впр. 362, 364.
Цікаво
переглянути відео «Правопис прислівників»
|
3.
|
Написання не і ні
з прислівниками
|
Опрацювати
правила на ст.131 - 133; виконати впр. 371, 376.
Ще одне відео з
теми «Правопис прислівників»
(відео для підготовки до ЗНО, але ми розглядали ці
моменти на уроках)
|
4.
|
Написання не і ні
з прислівниками
|
Повторити правила
на ст.131 - 133; виконати впр. 372, 373, 374
|
7
клас
Українська
література
№з/п
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
1.
|
Василь Симоненко
– лицар на білому коні в українській літературі. Патріотичні мотиви пісні
«Лебеді материнства»
|
Опрацювати с. 206
підручника, прочитати вірш «Лебеді материнства»;
Підготувати
повідомлення про В.Симоненка (письмово);
Завдання 1(с.209)
– письмово.
Цікаво переглянути:
Живий голос поета читає поезію
Пісні на слова Симоненка:
|
2.
|
Загальнолюдські
цінності в поезії В.Симоненка «Ти знаєш, що ти людина?», головна думка твору.
|
Прочитати вірш
В.Симоненка «Ти знаєш, що ти людина?» (с. 209)
Написати міні –
твір «У чому полягає сенс життя людини на землі?» (1 сторінка)
Вивчити вірш
напам’ять (або «Лебеді материнства», або «Ти знаєш, що ти – людина?»)
Живий голос поета читає поезію
Пісні на слова Симоненка:
|
3.
|
Романтичний пафос
поезії В. Симоненка «Гей, нові Колумби й Магелани…»
|
Прочитати вірш В.
Симоненка «Гей, нові Колумби й Магелани…» (с. 210),
Виписати художні
засоби з вірша
|
4.
|
Література
рідного краю
|
Підготувати
повідомлення про письменника Львівщини (в зошиті), прочитати один з його
творів (на вибір), бути готовим розповісти про прочитане
|
Інформація про навчання з використанням дистанційних
технологій під час карантину
з 06.04.2020 по 24.04.2020р
для учнів 7 класу Сілецької ЗШ І-ІІІ ст. ім. Івана
Климіва-Легенди
згідно робочого навчального плану закладу
для виконання
навчальних програм 7 класу у
2019-2020 н.р.
Предмет
|
Дата
|
Тема уроку
|
Примітки
|
Українська мова
|
06.04
|
Тренувальні вправи з теми «Прислівник»
|
Тренувальні вправи з теми «Прислівник»
Повторити правила параграфів 32 - 41. Виконати вправу 424 (ст.147), виконати тестові завдання на ст. 149 - 150. |
07.04
|
Тестування
з теми прислівник
|
||
09.04
|
Прийменник
як частина мови. Прийменник як засіб зв'язку слів у словосполученні й реченні.
|
Прийменник як частина мови. Прийменник як засіб зв'язку слів у словосполученні й реченні.
Опрацювати правила на ст. 154 – 157; Виконати вправи: 435 (усно); 441, 443 (письмово) https://www.youtube.com/watch?v=zhBa2Tu7naM |
|
13.04
|
Види
прийменників за будовою
|
Види прийменників за будовою
Повторити ст. 155(підручника) виконати вправи 438 - 440 |
|
14.04
|
Написання
прийменників разом, окремо і через дефіс
|
Опрацювати ст. 158 підручника; виконати вправи 449, 450
https://www.youtube.com/watch?v=0vi_dBxfS9c https://www.youtube.com/watch?v=F871h4Og8Pg |
|
23.04
|
РМ
№17. Письмовий твір – оповідання за поданим сюжетом
|
Опрацювати ст. 237 - 238 підручника;
виконати вправу 627 (ст.238) |
|
Українська
література
|
06.04
|
Марина
Павленко. Казкове і реалістичне в повісті – казці «Русалонька із 7 – В, або
Прокляття роду Кулаківських» (робота над змістом 1 – 21 розділів)
|
Марина Павленко. Казкове і реалістичне в повісті – казці «Русалонька із 7 – В, або Прокляття роду Кулаківських» (робота над змістом 1 – 21 розділів)
Прочитати ст. 212 - 223 (розділ 1 - 21), виконати тестові завдання 1 - 3 (ст. 223 - 224) завдання 11 (ст. 224) - заповнити таблицю в зошиті Переглянувши відео, ви знайдете у ньому всі необхідні пояснення щодо нового матеріалу, запишіть потрібне у зошит. У вас все вийде!!! |
09.04
|
Роздуми
про сенс людського життя, добро і зло в повісті казці «Русалонька із 7 – В,
або Прокляття роду Кулаківських».
Моральний вибір кожного (робота над змістом 22 – 59 розділів)
|
Роздуми про сенс людського життя, добро і зло в повісті казці «Русалонька із 7 – В, або Прокляття роду Кулаківських». Моральний вибір кожного (робота над змістом 22 – 59 розділів)
Прочитати ст. 225 - 241 підручника; скласти план; відповісти письмово на питання 12, 1 на ст. 242 |
|
13.04
|
Композиційні
та жанрові особливості повісті – казки «Русалонька із 7 – В, або Прокляття
роду Кулаківських»
|
Композиційні та жанрові особливості повісті – казки «Русалонька із 7 – В, або Прокляття роду Кулаківських»
Виписати визначення поняття "Композиція" (підручник ст. 284); опрацювати матеріал підручника ст. 241; виписати особливості композиції повісті – казки «Русалонька із 7 – В, або Прокляття роду Кулаківських» |
|
23.04
|
Любов
Пономаренко, новела «Гер переможений».
Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності в новелі.
|
Прочитати новелу (ст. 243 - 245 підручника); виписати визначення новели (ст. 245);
виконати дом. завдання на ст. 246 підручника письмово |
Немає коментарів:
Дописати коментар