Translate

Дистанційне навчання 8 клас








8 клас
Українська мова
№з/п
Тема
Домашнє завдання
1.
Поняття про відокремлення.  Поняття про відокремлені другорядні члени речення. Розділові знаки при відокремлених другорядних членах речення.
Повторити матеріал на с. 144 – 145 підручника
Відео
2.
Відокремлені означення.
Опрацювати правила на ст.147;
виконати впр. 317, 319.
Допоможуть зрозуміти тему відео за посиланням:
Виконати вправи 328, 329.
3.
Відокремлені прикладки
Опрацювати матеріал підручника с. 152 – 153;
Повторити с. 50 – 51( тема «Прикладка»)
виконати вправи 336, 337.
4.
Відокремлені прикладки
Виконати вправи 342, 344.





8 клас
Українська література
№з/п
Тема
Домашнє завдання
1.
Особливості композиції твору Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути»
Дочитати повість.
1.   Зобразити схематично ланцюжок подій, як вони показані  у повісті


Зобразити схематично ланцюжок подій в часовій послідовності


3.     Зробити висновки  щодо особливостей композиції  твору Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути»
2.
Характеристика образів повісті Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути"




Виписати цитати до образів повісті Славка Беркути, Лілі Теслюк, Юлька Ващука.
Скласти інформаційні грона характеристики цих образів.
3.
Проблема особистості в сучасному світі за повістю Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути»
Переглянути мотиваційне відео
Записати в зошити, в чому полягає проблема особистості в сучасному світі за повістю Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути».
Виконати в зошиті завдання 11 (с. 176 підручника).

Для тих, хто не може примусити себе прочитати твір )))))
Аудіокнига

4.
Моральний вибір у житті людини за повістю Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути»
Написати твір - роздум «Моральний вибір – який він?», навівши приклади з
 повісті Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути»


Інформація про навчання з використанням дистанційних технологій під час карантину
з 06.04.2020 по 24.04.2020р
для учнів 8-Б класу Сілецької ЗШ І-ІІІ ст. ім. Івана Климіва-Легенди
згідно робочого навчального плану закладу
 для виконання навчальних програм 8-Б класу  у 2019-2020 н.р.

Предмет
Дата
Тема уроку
Примітки
Українська мова
07.04
Відокремлені обставини.
Відокремлені обставини.
Опрацювати правила на ст. 159 - 160 підручника
Виконати вправи 361 (ст. 161), 363 (ст. 162)

08.04
Тренувальні вправи з теми «Відокремлені обставини»


08.04
Тренувальні вправи з теми «Відокремлені обставини»


14.04
Відокремлені додатки
Опрацювати ст.156 – 157;

Виконати вправи 349, 353


15.04
Тренувальні вправи


15.04
Відокремлені уточнюючі члени речення
Опрацювати ст. 163 - 164;
виконати вправи 373, 379.

22.04
Відокремлені уточнюючі члени речення
Повторити ст. 163 - 164;
виконати вправи 377, 378.

22.04
Тренувальні вправи

Українська література
03.04
В.Дрозд, «Білийкінь Шептало». Проблеми людини в суспільстві, її знеособленні, свободи і неволі, особистості інатовпу, дійсності та мрії у творі.
В.Дрозд, «Білийкінь Шептало». Проблеми людини в суспільстві, її знеособленні, свободи і неволі, особистості інатовпу, дійсності та мрії у творі.
Алегоричність образу коня Шептала, його характеристика за твором В.Дрозда «Білийкінь Шептало».
Виконати записи в зошиті, прослухавши відеоурок.
Виконати тестові завдання 1 - 3 (ст. 185 - 186);
Випишіть із оповідання В.Дрозда "Білий кінь Шептало" 7 - 10 фраз, які навчають бути особистістю

https://www.youtube.com/watch?v=2mRdkeXqDlY

06.04
Алегоричність образу коня Шептала, його характеристика за твором В.Дрозда  «Білийкінь Шептало».

10.04
Ю.Винничук, «Місце для дракона».
Повість – казка про сучасний світ та «дряконячі»  закони в ньому.

13.04
Роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви за повістю Ю.Винничука, «Місце для дракона».

Дати письмові відповіді на запитання 4 - 11 (ст.207), питання 1 (ст. 207)

24.04
Алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя за повістю Ю.Винничука, «Місце для дракона».







Немає коментарів:

Дописати коментар