8
клас
Українська
мова
№з/п
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
1.
|
Поняття про
відокремлення. Поняття про
відокремлені другорядні члени речення. Розділові знаки при відокремлених
другорядних членах речення.
|
Повторити
матеріал на с. 144 – 145 підручника
Відео
|
2.
|
Відокремлені
означення.
|
Опрацювати
правила на ст.147;
виконати впр.
317, 319.
Допоможуть зрозуміти тему відео за посиланням:
|
Виконати вправи
328, 329.
|
||
3.
|
Відокремлені прикладки
|
Опрацювати
матеріал підручника с. 152 – 153;
Повторити с. 50 –
51( тема «Прикладка»)
виконати вправи 336, 337.
|
4.
|
Відокремлені
прикладки
|
Виконати вправи
342, 344.
|
8
клас
Українська література
№з/п
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
1.
|
Особливості
композиції твору Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути»
|
Дочитати повість.
1. Зобразити схематично ланцюжок подій, як вони показані у повісті
Зобразити схематично ланцюжок подій в часовій
послідовності
|
2.
|
Характеристика
образів повісті Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути"
|
Виписати цитати
до образів повісті Славка Беркути, Лілі Теслюк, Юлька Ващука.
Скласти
інформаційні грона характеристики цих образів.
|
3.
|
Проблема
особистості в сучасному світі за повістю Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути»
|
Переглянути мотиваційне відео
Записати в зошити, в чому полягає проблема особистості
в сучасному світі за повістю Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути».
Виконати в зошиті завдання 11 (с. 176 підручника).
Для тих, хто не може примусити себе прочитати твір
)))))
Аудіокнига
|
4.
|
Моральний вибір у
житті людини за повістю Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути»
|
Написати твір - роздум «Моральний вибір – який він?»,
навівши приклади з
повісті Ніни
Бічуї «Шпага Славка Беркути»
|
Інформація про навчання
з використанням дистанційних технологій під час карантину
з 06.04.2020 по
24.04.2020р
для учнів 8-Б класу
Сілецької ЗШ І-ІІІ ст. ім. Івана Климіва-Легенди
згідно робочого
навчального плану закладу
для виконання навчальних програм 8-Б
класу у 2019-2020 н.р.
Предмет
|
Дата
|
Тема уроку
|
Примітки
|
Українська
мова
|
07.04
|
Відокремлені
обставини.
|
Відокремлені обставини.
Опрацювати правила на ст. 159 - 160 підручника Виконати вправи 361 (ст. 161), 363 (ст. 162) |
08.04
|
Тренувальні
вправи з теми «Відокремлені обставини»
|
||
08.04
|
Тренувальні
вправи з теми «Відокремлені обставини»
|
||
14.04
|
Відокремлені
додатки
|
Опрацювати
ст.156 – 157;
Виконати
вправи 349, 353
|
|
15.04
|
Тренувальні
вправи
|
||
15.04
|
Відокремлені
уточнюючі члени речення
|
Опрацювати ст. 163 - 164;
виконати вправи 373, 379. |
|
22.04
|
Відокремлені
уточнюючі члени речення
|
Повторити ст. 163 - 164;
виконати вправи 377, 378. |
|
22.04
|
Тренувальні
вправи
|
||
Українська
література
|
03.04
|
В.Дрозд,
«Білийкінь Шептало». Проблеми людини в суспільстві, її знеособленні, свободи
і неволі, особистості інатовпу, дійсності та мрії у творі.
|
В.Дрозд, «Білийкінь Шептало». Проблеми людини в
суспільстві, її знеособленні, свободи і неволі, особистості інатовпу,
дійсності та мрії у творі.
Алегоричність образу коня Шептала, його характеристика за твором В.Дрозда «Білийкінь Шептало». Виконати записи в зошиті, прослухавши відеоурок. Виконати тестові завдання 1 - 3 (ст. 185 - 186); Випишіть із оповідання В.Дрозда "Білий кінь Шептало" 7 - 10 фраз, які навчають бути особистістю |
06.04
|
Алегоричність
образу коня Шептала, його характеристика за твором В.Дрозда «Білийкінь Шептало».
|
||
10.04
|
Ю.Винничук,
«Місце для дракона».
Повість –
казка про сучасний світ та «дряконячі»
закони в ньому.
|
Прочитати твір ст. 187 - 206.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=wV-OlEvEA1U&feature=emb_logo |
|
13.04
|
Роздуми
про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви за повістю Ю.Винничука,
«Місце для дракона».
|
Дати письмові відповіді на запитання 4 - 11 (ст.207), питання 1 (ст. 207)
|
|
24.04
|
Алегоричність
образів дракона Грицька, Пустельника та князя за повістю Ю.Винничука, «Місце
для дракона».
|
Немає коментарів:
Дописати коментар