Translate

середа, 19 жовтня 2016 р.


Одного разу двоє друзів ішли пустелею. Досі залишається невідомою причина, через яку вони посперечалися, але один вдарив іншого. Той, кого вдарили, написав на піску: "Сьогодні мій друг вдарив мене". І вони пішли далі... Дорогою їм трапився оазис. Один з товаришів зрадів і поспішив скупатися і ледь не потонув. Але його друг кинувся за ним і врятував. Коли врятований прийшов до тями, то знайшов камінь і видовбав на ньому: "Сьогодні  мій найкращий друг врятував мені життя". Той, хто дав ляпаса і врятував життя своєму другові, запитав: "Коли я тебе образив, ти написав на піску, а тепер пишеш на камені.Чому?"  Друг відповів:"Коли хто - небудь нас ображає, ми повинні написати це на піску, щоб вітри могли стерти це. Але коли  хто - небудь робить щось хороше, ми повинні вигравіювати це на камені, щоб
ніякий вітер не зміг стерти."
                  Навчімося писати образи на піску і гравірувати радості на камені!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар